Friday, July 23, 2010

lame ta update , busyyy

hoi , HAHA
tdy en best
aku kne rotan 5 kali aw dgn pengetuaa .
not just ME laa .
rmai lagii .

serious ta saket mane ,
tp aku menangis mcm na gilee .
terasa sebak kot , and terharu .
pengetuaa menangis teresak esak mase na rotan kteorg .

tyme kt dataran ,
pengetua and pn rahimah call one by one .
dgn MARK yang EXCELLENT sangat tuh xD

yang paling segan nyeh ,
ade kelas 3F kot kt dataran .
dorg sure ah dga en en ?

pengetua pgl name aku ,
'Nur Azerah , 4C 1D , knp dgn awk ni ? hmm Azera mane ? bangun skrg '
aku pun bangun laa and tros g tmpt buda2 yang suda di panggil tadi .

serious segan gilaa .
tapi tapelaa .
skali skale .
HAHAH

ohh yaa ,
isnin ni kteorg yang kne rotan td sume akn ditukarkan kelas .
akn dimasukkan ke dalam kelas A hingga kelas H .
selamaa 1 week doe .
gilaa lama =.=

hope aku dapat kelas yang okayy like ..
3A or 3E ..
and ainu or sapesape laa member krk aku ikot aku skali ,
tamao la sengsorang aku melayu msok situu .
malu seyh :(

No comments: